Nadia Ali i mitt ♥

På tal om musik så måste jag va en människa som lägger till 10 låtar åt gången och väldigt ofta kanske lägger till 20-30 låtar i veckan och när jag lägger in de på mina listor så blir det automatiskt att jag inte lyssnar på alla låtar så de "glöms" bort. Så nu håller jag på att göra en lista där alla mina favoriter hamnar direkt. Jag har en ny älskare bland musiken Nadia Ali. Herregud va underbar du är! Vilken musik. Har lyssnat på några av hennes låtar förut men nu åh va braaaa!!

Sista jobbveckan för mig nu innan jag har tre veckors ledighet eller okej ska klämma in en lördag också under dessa tre veckor. I veckan kommer förhoppningsvis nya badleksaker och klor till lagret så vi åker nog till lagret imorgon och hämtar klor. Sen ska jag fixa prislistor och lära mig hemsidan så ska jag sätta in alla nya badleksaker på hemsidan:D Hoppas jag har nytta av detta sen i webbdesign i 3an..

Herregud va min blogg är tråkig. Måste bli bättre på att använda kameran!!

Bild från turkiet för 2år sen. SNART ÅKER VI TJEJER :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0