Galen kväll igår!!!!!!!

Står på jobbet har haft en kund med endast FRÅGOR.. Har under alla mina lördagar är väl uppe i ca 10-15 lördagar har jag alltid haft stress för att det r så mycket i butiken.

Kvällen igår va sjukt. Herregud. Slarvade bort mina vänners väska med busskort, legg och bankomatkort kamera.. Så idag ska jag betala tillbaks allt innan jag åker till åland så jag inte behöver må dåligt över de nu när jag ska bort. Åker föresten till åland ikväll. Ska bli skönt.. Ska ligga och pressa sönder om det är bra väder mormor och morfra hade 7 grader en kväll haha. Men som sagt såg en kille ha fjällräven för 3 dagar sen så det kanske är så kallt hahaha! Nej nu ska jag inte babbla på mer ska läsa lite bloggar och hoppas på att MASSA  kunder kommer! Ha en fin dag. Vi hörs om några dagar! När jag är på åland ska jag försöka gå på massa loppisar, pressa sönder osv. :D Och tagga till inför napa! PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0