En fin dag ♥

Sitter just nu i min säng och känner mig väldigt vilsen. Har miljoner tankar i huvudet både bra och dåliga tankar. De negativa tankarna borde egetnligen inte finnas. Men de finns...

Min dag har varit väldigt trevlig. Började dagen med en fet lunch från drop in tillsammans med M, sa hejdå osv och fick skjuts till infra. Där mötte jag upp Lilli, våra planer var en heldags shopping. Vi åker till station och jag frågar lilli " fan lilli ska vi ligga och steka vid poolen istället?" Och så fick det bli. Vi skulle möta upp frida på station för att hämta lite grejer och det gjorde vi också och även hon kom senare till mig. Annars idag har jag och Lilli åkt jävligt mycket seg way. Jag och lilli har åkt fram och tillbaka från pappa till lilli från pappa till mamma osv. MEn det har varit trevligt det med. När vi väl var färdiga gjorde vi oss i ordning och gick till Issa där det bjöds på god mat och dryck. Var skit taggad hela dagen på att något skoj skulle hända mot kvällen men det blev trevligt tjejsnack som uppskattas det med.

Kurdie den bjuder du på ;)


Nu fick jag en bloddroppe på benet = rinner näsblod...GOD NATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0