2 DAYS LEFT

Idag har jag varit i centrum med Lilli vi köpte jeansshorts och annat kul. Ska göra mina galet slitna. Hoppas på att det kommer bli snyggt. Vi åt subway och nu vet jag att jag verkligen inte kan äta de mer! Mår så förbannat illa efter jag ätit varje gång. Trodde jag skulle spy ner hela centrum idag typ. Och fan va dyrt de har blivit?! Fan en halv macka med en dricka kostar fan mer än en fet kebab tallrik på grillen?! Aldrig mer subway!

Imorgon ska jag åka med pappa till optikern vid kvart i 10. Upp med tuppen! Sen ska vi köpa resväska, växla pengar OCH HÄMTA UT VÅRA NAPA LINNEN!!!! :D:D Och köpa annat skit.

Har känt mig sjuk hela dagen eller svettats snorat osv så ska lägga mig nu och ta en alvedon.. Först väntar jag på ett spännande samtal. Ha en fin natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0