Wake up

Nu när jag suttit hemma hela dagarna har jag hittat nya fina bloggar och väldigt speciella bloggar. Men någon jag bara var tvungen att sitta och läsa nästan alla inlägg som har skapat var Chloe Schuterman, vilken tjej. 12 år och är helt a, nej men blev helt till mig, bortskämd liten skitunge! Men för att va i den åldern verkar hon vara väldigt snäll. Tror säkert att de flesta i den åldern som har en rik mamma är bitchiga osv..

Har legat i sängen HELA dagen förutom när jag tog och stekte köttbullar och koka spagetti mums, första riktiga måltiden på hela veckan :) Längesen mat smakade gott i min mun, eller iaf för den här veckan. När jag har legat här så har jag hunnit kolla in alla avsnitt av stylelisterna. Det är bra och har varit en bra tidsfördrivt. Men en sak jag undrar är, varför har dom inte sånna program på tv på DAGTID istället för bara på webben? Menar hellre kollar man på de än tvshop som sänds på tre kanaler samtidigt..

Sibel – Wake Up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0