Vilket snökaos

Älskar mina cp meningar i bloggen, som den första igårdagens inlägg haha!

Som alla förstår så är det ingen idé att gå till skolan idag. Kände direkt när jag kollade ut att skolan fick vänta. Hörde att bussar stod stilla i väsby. Fick sms av julia där hon skrev är vi lediga? alla i rudbeck är de. Gick in på hemsidan på vilunda "INGA LEKTIONER INSTÄLLDA" hahah när julia kommer till skolan så är våra två första lektioner inställda haha. Äckliga lärare. Så dom kan ju inte komma hem eftersom att NÄSTAN alla bussar är inställda. Men jag sjukanmälde mig hur som helst. Dom kan inte räkna med att man ska komma.

Visserligen lämnade jag inte in ett arbete i tid och går ta G på den men tror fan inte läraren själv va i skolan satt.
Nej hurre ni nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla ut och njuta att man troligtvis inte kommer sätta foten utnför huset idag. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0