Necklace

Hade börjat på ett jätte fint inlägg så ringde telefonen och jag fick stress och råkade trycka på några knappar på datan och allt försvann.. Kul.

Har iaf ett nytt program där man kan fixa bilder osv. Så jälva braaaaa! Nu blir nog bloggen mycket roligare eller iaf se roligare ut! Någonting jag är helt förälskad i nu förtiden är STORA halsband! Så jävla snyggt. Har kollat runt på olika hemsidor idag för att beställa hem. Men får beslutångest vilket man ska beställa så väntar ett tag. Köpte ju två st för någon vecka sen och man kanske ska använda dom lite mer innan man köper något nytt.

Kollade även på stora ringar som är så jävla snyggt när ANDRA tjejer har på sig men på mig ser de för mycket ut på något sett.. så jag håller mig till haslbanden! :D


Halsbanden är från nelly och hm :)

Sean Kingston – Party All Night (Sleep All Day)

Tror att låten kommer slå igenom STORT! Man blir så glad utav den och vill bara dansa. Taggad tjej inför lördag ;) haha! Älskar iaf låten och är värd att lyssna på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0