Dancing Tonight

Hej bloggen, sitter just nu på lektion. Ska plugga gärnet inför provet nästa vecka. Känner mig lost. Men de ska gå har ju som mål att ha minst 6VG i tvåan. Och fick veta idag att jag fick VG i projekt och företagande. Så det är toppen. Att jag avslutar en kurs och har redan ett VG mihi.

Annars så har dagen varit bra, blev fiskpudding i skolan och det firade vi tjejer med grillen! Så jag sitter och har tryckt i mig en fet kebab med bröd och är sjukt jävla mätt.

Igår så var vi på ikea nästan i 4 hela timmar och de kändes på kroppen. Satt och sov påvägen hem typ. När vi kom hem hjälpte jag Nicke med att möblera om i hans rum men vi gav upp ganska snabbt.

Nu ska jag fortsätta med arbetsmiljö och säkerhet hej!

Kat Deluna – Dancing Tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0