n

Snygg stavning i mitt förra inlägg.. delaktiv! haha!

Idag har dagen rullat på. Haft en lektion sen varit hemma ett tag och sedan bar det av till min praktikplats vecka 12-15 de verkar verkligen jätte snälla och blev jätte bra bemött direkt. För er som inte vet så ska jag praktisera på konsumentföreningen norrort. Det är ett kontor som ligger nära väsby stationen som håller på med administrativa grejer för coop medlemar typ. Och min uppgift under praktiken är att få ett projekt jag ska ta itu med ;) Så det ska bli spännande.

Annars då. Imorgon är det begravning för en släktig som gick bort efter jul, ska även klippa och slinga mig imorgon.. ett himla tjat om mitt hår men jag vill klippa kort men vågar inte. Mitt hår är bra långt nu.. Äh jag väntar tills efter sommaren..eller? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0