Läppstift

Ni har missat många härliga dagar i mitt liv eller iaf en trevlig dag. I lördags så tillbringades kvällen hos lissan, hade de jätte kul. Drack, prata strunt och hade de allmänt trevligt bara umgås med tjejerna. Sånna här kvällar är perfekta för sammhanhållning. Man gör inte ett skit utan bara umgås.
Här är några festliga bilder: "tog upp kameran och sa, jag har en blogg att sköta!!"


Idag har jag varit i täby ett tag med Kurden, lissan och Sterra. Vi var inte där så länge för de var strömavbrott i halva cetnrumet så vi åkte till kista istället och där gjorde jag mitt ända köp under dagen.. ett läppstift!! Haha låter som tant stämpel på de men jag får så otroligt mörkröda läppar emellan åt och de går inte att göra något åt så jag köpte ett läppstift i en rosa/beige färg. Nu låter de som fjorrestämpel men stiftet är riktigt snyggt på kommer va skit läkert till solblekt hår och gyllenebrun kropp i sommar ;)



Släng er i väggen ni som säger att det är onödigt att läsa bloggar. Hade jag aldrig läst ca 50 bloggar om dagen så hade jag aldrig vetat att Lumenes läppstift var nedsatta till 50kr istället för hmm ja ett betydligt högre pris. Man får tips och insperation inte bara smaskigt skvaller eller annat skit! :)

Ha en fin kväll fina ni! :)


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

gud vad snyggt läppstift! fina läppar du har Sofie :) trevliga bilder förresten, ser ut som en lyckad kväll :)

Hoppas allt är bra med dig!? Kram!

2011-03-03 @ 11:27:43
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0