Nordic Pool

Åh har helt glömt bort att berätta, jag har troligtvis ett jobb från och med april! :D Ska iaf stå i kassan på lördagar och sen jobba på sommaren. Är skönt att jag äntligen har tagit tummen ur röven och frågat! Har ju lite tur som är dotter till en av delägarna hehe! Men tro inte jag fixat de genom pappa! Icke sa nicke! Har frågat helt själv igår och idag berättade jag för far min! OCh nu kanske ni undrar vart någonstans? Jo på nordic pool som ligger vid infra city väst alltså vid rusta och vad det nu är som ligger där. Så då lär jag inte leva fattigt fram tills min härliga utomlands semester med tha braouds. Va bara tvungen att meddela! :D Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan vad kul, grattis! :D

2011-02-21 @ 22:30:50
URL: http://berggrenlinnea.blogg.se/
Postat av: steffi

Duktig tjej! <3

2011-02-22 @ 08:02:18
URL: http://seeingpossibilities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0