Ingen kan älska som viiiiii

Förstår inte alls hur folk dricker, spiller och har sig fyfan vad mina ytterkläder luktar öl. Har säkert legat på golvet i hallen där folk gick på jackorna och hade tappat en hel öl och inte torkat upp? förstår inte när man är hos andra har man ingen empati alls i kroppen eller? Aja. HAde iaf en toppen kväll men mina vänner. Vi var hemma hos Jimmy hela kvällen och roade oss. Kul att se att så många kan va taggade på samma gång! :D Även fast de uppstod lite missförståd och så, så var kvällen toppen.

Skrattar lite för mig själv när man säger till sig själv att ta massa kort under helgen för att bloggen ska bli roliga, så gör man inte de. Men iaf 3 kort blev de. Känns som att man ställde upp på bild 8034 gånger igår (haha låter som värsta bloggerskan som ska skryta) Men de kommer nog upp på fb så där kan man nog sno lite bilder där ifrån. Hoppas ni också hade en trevlig kväll :)


Ps, nu har ni nog sett varenda liten tand i min mun! :D


Varför har ingen visat mig denna låt förut för?!! hitta den igår och dog direkt.. så jävla härligt igår när alla sjöng med! :D

Étoiles Filantes – Ingen kan älska som vi 2010 - Étoiles Filantes Radio Remix


Kommentarer
Postat av: Julia

haha söööt :D (med låten) nästan som en anonym tjej som nyligen upptäkt Vem cancar kurduro

2011-02-20 @ 23:07:54
URL: http://juliasantamaki.blogg.se/
Postat av: SOFIE

generad tjej :$

2011-02-20 @ 23:52:41
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0