Tvättar du dina smink borstar/penslar?

Hej alla fina, ställde klockan och allting imorse för att jag ville till skolan men med för lite sömn så höll jag på att svimma i duschen så jag  gick och la mig igen. Det va ruggigt skönt och jag somnade en timme sen fick jag ett sms av steffi att romme går att boka igen. Jag har bokat och allting men det stod att man skulle få ett mail men det har jag inte fått :(

Juste igår när jag inte hade något bättre för mig så gjorde jag nått jag verkligen gör för sällan. Jag tvättade mina smink borstar. Nu för tiden så kostar inte penslar och borsta lite till sminka, eller det finns ju billiga också men dom brukar inte va så bra, hårstråna går av så har man små fjun i ansiktet. Eller har jag fel?

Men för två år sen så köpte jag en "brush cleanser" från isadora. Jag läste de i blondinbellas blogg tror jag och blev helt förvånad att hon tvättade penslarna haha.  Så jag började då och måste påminna mig själv oftare. För man märker verkligen hur mycket sminkrester det är på borstarna när man tvättar dom.

Vill bara tipsa om just isadoras för den kostar 98kr tror jag om man ska köpa i.ds så kostar den dubbelt så mycket och det tycker jag de inte är värt. Har haft min i två år och de är mer än hälften kvar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0