.


Skulle vilja berätta för hela världen hur jag känner, hur jag mår, varför jag inte är i skolan osv. Men det går inte. Det är någonting som jag håller för mig själv. Någonting jag hoppas löser sig. Någonting som betyder så fruktansvärt jävla mycket som jag kanske förlorar snart. Gråter mig till sömn, när jag väl sommnar drömmer jag drömmar som jag vill ska uppfyllas med vaknar endå lika som jag somnade, gråtandes. När jag äter så mår jag illa och allt mjölas i munnen. Ingenting vill ner. Tänker på så mycket. Ingenting jag borde utan borde tänka på saker som gör mig glad. Tänker på varför hände detta? Men samtidigt visste jag att dagen skulle komma någon dag. Men fan inte såhär snabbt..var inte alls beredd..

Jag vet att folk kommer tro att jag skriver texten för att få uppmärksamhet men tvärt om, så jävla skönt att få skriva av sig. Fråga ingenting, mår bara sämre då. Acceptera bara och var lite förstående...varför jag inte kommer kunna vara samma Sofie ett tag framöver.. Vill inte att ni ska vara smöriga eller så va er själva för de är de som får mig att må som bäst..


Låten får mig att gråta men samtidigt på bra humör..
Matt White Band – Makes Me Happy


Kommentarer
Postat av: steffi

<3

2011-02-16 @ 14:10:15
URL: http://seeingpossibilities.blogg.se/
Postat av: Frida

finns här<3

2011-02-16 @ 16:18:59
URL: http://beautifulmess.webblogg.se/
Postat av: Isabelle

<3<3

2011-02-16 @ 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0