Heaven Can Wait

Där var mina drömmar om kenzas skinnbyxor borta.. skulle inte lägga 4000kr på ett par byxor... dom kostar fan mer än hennes jackor.. men drömma kan man alltid. Nu när jag är som en deprimerad kärring så kan man alltid kolla på kläder. Det gör en alltid glad (om det är prislappar som tillåter dvs)

Är hemma imorgon också, har inte kunnat äta så mycket idag och det gör mig bara mer slut än vad jag redan är. Ska ha ansiktsmask och gurka för ögonen är så svullen runt ögonen så det är sjukt ser typ missahandlad ut. Har förövrigt gått upp från sängen 3 gånger sen jag la mig här igår efter skolan. Och de va toa besök och hämta den lilla mat jag ätit besök.
Så börjar få skavsår på kroppen. Men jag trivs här! Vill bara gå i ide och vakna upp när min dröm blir sann igen! aligger jag gärna här i mitt mörka rum och mår allmänt dåligt.


Idag på tv, som jag har längtat efter dessa serier när man kollat på tvshop hela dagen.
19.30 halv åtta hos mig
20.00 112-på liv och död
21.00 Den hemliga miljonören eller sommar i sverige. Älsakr båda programen! :D


Starpilots – Heaven Can Wait - Radio Edit



Älsakr deras låtar, man blir så glad även fast alla typ låter lika dana. Men riktiga party låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0