Tidsinställt inlägg!

Min kväll har spenderats med bad och film. Badade i nästan 20 minuter (bra för att vara mig, brukar ligga där i typ 3 min annars) Gjorde allt dedär man aldrig gör annars, ansiktsmask, fila naglarna osvosv. Så det var skönt att få sånt skitgöra klart. Det var första gången på länge som jag faktiskt kunde slappna av och bara vara. Annars känner jag mig alltid så stressad, vet inte varför lever egentligen de mest chilligaste livet.Efter badet kollade
Jag niklas och pappa på bröderna Karlsson och vilken film, värre en en skräckfilm! Då menar jag att man satt och va mer orolig under den film än vad man sitter under en skräckfilm. Haha! Den var iaf bra. En tipisk svenskfilm men funkar absolut att se!

Så här mysigt har jag haft det för mig själv


Tove Styrke – White Light Moment

Ingen kan någonsin fatta hur mycket jag har HATAT denna låt men nu spelar dom sönder den på radion och den är rätt skön :$ Bra att man kan ändra uppfattning om låtar va. Brukar vara ganska bra på att uppfatta om en låt är bra eller dålig i god tid men ibland ändrar man sig faktiskt!

Ha en fin dag så hörs vi senare! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0