Kaos Med Han

Jag orkar inte skriva alla dessa dagar 1, 2 osv. känner att det inte är så intressant att veta om mig haha. Även fast bloggen kanske blir intressantare men skriver inte bara för er faktiskt! Alltid kul att själv blicka tillbaka om några år eller bara några månader haha!

Idag har varit en väldigt seg dag då jag haft stress och inte kunnat koncentrerat mig på någonting.. fråga mig inte varför.. Hade iaf en stor inlämning idag som jag ska färdigställa ikväll. Känns skönt att ett stressmoment blir färdigt idag. Ska även plugga lite natuvetenskap. Har prov på torsdag.. Vet inte men jag har stress i hela kroppen för någoting jag vet inte vad det är.. får verkligen damp.. blir nog bra snart, det gäller att tänka positivt!

efter detta inlägg ska jag pröva att skriva ett inställt inlägg som kommer senare ikväll! Haha Puss på er!


Laserturken, Naico – Kaos Med Han

Ja jag är efter med låten haha, men den är så jävla skön förutom när han pratar haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0