Mickan

Många vill se ut som kändisar men hur ofta är det egentligen man vill se ut som svenska kändisar? Det är oftast de dära sten rika människorna man faktikst ser upp till och vill va som. Någon som jag verkligen älskar efter att ha sett hundtricket och sedan börjat se på solsidan är Josephine Bornebusch. Hur snygg är inte hon, och som hennes roll som mickan hur jävla bra klädstil har hon inte där? Åhh älskar henne. Någonting som är bra nu, det är att H&M har fått in jätte mycket fina kläder som är i stil med mickans! :D Ska kicka lite imorgon om jag orkar.

Om jag någon gång i mitt liv vågar klippa mitt hår kort så vill jag se ut sådär. Fint blont och kort hår. Men jag tror att jag inte skulle passa i de med tanke på att jag har ganska tjockt hår.. På vissa är det jätte fint men är tveksam på mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0