Lite random

Tjänna, kom precis hem från några släktingar. Har käkat tacos..och vet inte vad min kropp vill mig riktigt.. Mår inte bra av att jag inte får i mig någonting. Om det fortsätter såhär måste vi ta tag i dehär. För jag vill äta!!!!!

Idag har jag iaf bara tagit de lugnt glidit runt på bloggar och hängt på fb. Ni är dåliga uppdaterare! säger tjejen som är sämre hehe. *ler* Ska snart se en film med mamma på trean. Kommer nog slockna under filmen för jag är bamse trött! Som resten av mitt kära gäng nog är efter gårdagen. Har så jävla roliga utdrag från dom här ska ni få några.

ISSA:
haha samma :):) gick det bra att komma hem sen igår?

23:26
adå, själv då? :):)
23:27
javisst, men min dragkedja på skorna gick sönder så mamma var tvungen att klippa sönder dom :/:/

Hahah seriöst har ni inte en bild i huvudet när issas mamma står och klipper av issa skon hahaha!?

ANONYM SKREV:
Spydde imorse...
Hahahahaha

osv....... haha ska kolla nu på film. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0