Hit The Lights

När man är på ikea så blir de ju ofta lite mer handlat än vad man har tänkt, inte sant? Jag brukar vara en expert på att köpa små skit. Men igår höll jag i hatten och letade endast efter ett smyckesställ hem till mamma. Men de hade dom inte så jag köpte krokar och hängde upp på väggen. Blev skit snyggt faktiskt. Eller..ska jag vara ärlig har jag bara en klocka här än haha! Men de kommer smycken som ska klä en bit utav min vägg.

Där sitter dom bra bredvid min söta spegel!  Kvalitetn på bilden är sämst haha! Men var helt bomb säker på att jag hade kamera laddaren med mig till mamma, men icke sa nicke! Så mobilbilden får duga!


Har precis avnjutit en god hemlagad pizza. Nu väntar tvn och bara ta de lugnt. Orkar varken öppna en läxbok eller typ ut och springa..varför skulle jag ut och springa? äh vettefan vrför jag skrev springa..

Jay Sean – Hit The Lights - Explicit Version


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0