Help Is On The Way

Skulle ju försöka mig på ett inlägg i går (ett tidsinställt) men min dator fick damp och blev överhettad så den stängdes bara av. Så fick damp för de sen när jag ska göra klart min och sabbes rapport så blev de cp så damp på de. Fick åka tidigare till skolan imorse för att fixa de sista och lämna in men då kan de inte bli mer än G. Men att vi troligtvis får ett betyg överhuvudtaget är skönt. Vissa sätter ju IG om de är inlämnade försent.

Annars har dagen flutit på väldigt bra. Köpte mig en snygg klocka och ett fint halsband! Man ska handla på ur och penn när de har rea. Allt är nästan gratis!



Det bara skriker proffsbild om korset! ;)

Rise Against – Help Is On The Way


Kommentarer
Postat av: Abdullahimary

Interesting.

2011-04-24 @ 09:33:19
URL: http://abdullahimary.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0