Hej jag heter Sofie och jag är allergiker....

Blev en spontan shopping tillsammans med Steffi och sedan kom Kurdie. Känns som att garderoben inte har någonting som passar fröken Jansson för morgondagen. Så hon ville hitta något fint men väsby centrum hade inget att erbjuda. Någon som vill åka och shoppa imorgon? bara hojta! :)

Läkaren ringde idag och berättade resultaten från mina prover om allergin. Och det visar sig att jag är allergisk mot Katt och hasselnöt. Kul att jag aldrig mer kan äta MARABOU HELNÖT ..............Får tydligen inte äta någoting som innehåller de så jag måste läsa på varje jävla förpackning innan jag ska äta något om de innehåller spår av de.. För om jag äter mer nu så kan de bli värre med allergin.. Men om jag skulle va på väg att typ dö så fick jag lite sprutor och massa tabletter så de hämtade jag ut på apoteket och blev 750kr fattigare! Stackars er allergiker som har haft allergi i flera år. Dyrt för er!



Men egentligen åkte jag ju till centrum för att shoppa något att ha på mig men istället var jag duktig på att shoppa saker till sommaren.. Ett snyggt armband som kommer va skit snyggt i sommar, samt ett skärp och ett snyggt nagellack! :D



Nu ska jag kolla film med far och bror! Ha en fin fredagskväll! :D /Sofie


Kommentarer
Postat av: Julia

kan du länka det där fotoprogrammet? :D

2011-02-11 @ 22:48:44
URL: http://juliasantamaki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill (behöver) shoppa D:

2011-02-12 @ 01:53:27
Postat av: Idioten som inte skriver sitt namn

// Isabelle hihi

2011-02-12 @ 01:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0