Håret, gårdagen, dagen!

Vågade inte klippa kort igår.. Feg jag är! Men jag gjorde mer slingor än vanligt så är ganska blond och 1dm korthårigare. Men jag är nöjd. Håret har fått lite mer liv. Fick en jätte fin uppsättning också.

På kvällen hade vi halva släkten här och åt. Trevligttrevligt. Åt jätte god mat och hade de trevligt. Efter maten så åkte jag hem till Steffi där några brudar var och vi hade jätte trevligt satt och snacka och drack lite. Sedan så åkte vi till Charley där det också var trevligt.



Idag så har jag avrit och fikat och kikat lite i affärer med Issa och Steffi. Mysigt. Ikväll ska jag vara barnvakt åt mina favoriter. Ska bli jätte mysigt. Kanske bloggar därifrån sen.


DJ Assad – Playground - Radio Edit

Ett tips, kolla inte på klippet för videon förstör låten, så jävla b!


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0