Gråt, skratt och tårar

Hej bloggen, idag har jag bara degat framför tv hela dagen. Skit skönt! Blev ännu gladare när det visade sig att träningen var inställd. Ingen annan än Sofie Jansson var gladare.

Igår hade jag en jätte trevlig kväll men även en väldigt hemsk kväll. Precis allt man ska dela med sig utav med sina närmaste vänner. Fick veta saker om andra jag inte hade någon aning om. Vilka äckliga männsikor de finns där ute man trodde så mycket bättre om. Man kom på sig själv hur äcklig man själv har betet sig mot andra och inser att man fan inte är värd en fin vänskap som fortfarnde står kvar. Berättade något om mig själv som endast mina föräldrar och några få från släkten vet om. En bland de svåraste tiderna i mitt liv då jag mådde så pass dåligt. Och det blev blandade reaktioner kan man säga, ska nog hålla sånna saker för mig själv i fortsättningen. Eller jag har vuxit till mig och kommer aldrig göra om det igen för varken kropp eller själ. Vet så mycket bättre nu. Är stark nu!

Men till det bästa var att få vara med sina bästa vänner, att få skratta, att få gråta tillsammans. Att bara vara vi!♥




Kärlek från Sofie

Kommentarer
Postat av: Frida

<3

2011-02-14 @ 13:44:12
URL: http://beautifulmess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0