God natt ♥♥

Ska till skolan imorgon om jag får sova något i natt.. det kommer vara tufft men jag ska dit. Måste tänka på annat. Vill inte komma efter i skolan osv. Sen kan man inte ligga och deppa för länge..Även fast man inte har lust till annat. Har pratat lite med mamma så det är skönt.

Just hade påbörjat ett inlägg tidigare idag om ni liksom undrar varför ni ahr 480357 klick på era bloggar denna vecka så är det bara lilla jag! Steffi skrev till mig "Sofie är de du som sitter och klickar in på min blogg, jag har jätte många klick!!" haha så oroa er inte ni har en stalker Sofie Jansson bara.

Annars så ligger jag och kollar på efterlyst och inser att folk har det så mycket värre än mig.. Ne nu får jag inte deppa mer. Vi hörs imorgon alla fina. Ni har varit guldvärda och jag älskar er! Puss!

Rihanna – California King Bed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0