Glad alla hjärtans dag!

HAr varit på en lektion imorse som innhöll engelska. Min buss var 20 min sen så jag stod ute i typ 30 min och frös röven av mig i 20 minus. Sen har jag mitt långa hål på 2 ½ timme. Så det är lite små trist. Annars då, sjukt trött, kunde inte alls somna igår kväll.. Och då svider de mer att veta att man börjar tidigt när man kunde sovit längre om man inte hade engelskan.. Men kan man inte så kan man inte.

Idag är det ockdå alla hjärtans dag. Mysig dag för de som har någon att mysa med.. Annars känns det som en vanlig dag. Man fick godishjärtan idag i skolan också, vid ingången haha!

Annars har jag hunnit störa mig på folk som stänger dörren i skolan precis när man är bakom.. Äckelungar! Själv står man typ kvar i hundra år och väntar på dom som kommer bakom.

Nej nu ska jag packa ihop alla böcker och sedan röra mig mot bussen. Ska sätta på mig lite varmare kläder. Puss på er!

Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You)

Hörde på radion att dom spelar denna version i alla länder utom usa där kör dom bara orginalet. vi i Svergie är ju så petiga med att man typ inte få ha några fula ord i låtar typ som akon sexy bitch och sexy chick haha! Vilket trams hah!

Enrique Iglesias – Tonight (I'm Lovin' You)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0