Blått är flott!

Tjenare, va dålig jag är på att uppdatera! Men har haft fullt upp i veckan. Va bland annat i romme igår och kan ju säga att det blev ca 6-7 åk det var så fruktansvärt kallt! Men värmestugorna var mysiga och rånade oss på pengar..

Annars så har vi varit på älvsjömässan i tisdags och det var riktigt kul, ångrar lite att man inte gick runt lite mer och kollade och fick insperation men skit kul var det! Man märkte verkligen vilka som var förberedda och vilka som inte var haha! Gäller att hitta på en produkt eller tjänst som verkligen säljer och som är till ett bra pris. Kan inte vänta tills trean känns det som! Köpte ett jätte fint arbband för 30kr! och i montern bredvid ville de ha 100kr för de haha puckon! Det är jätte fin och så står det "trust" på berlocken.



Idag har jag shoppat mer..........................visar er i ett annat inlägg.

Molella – Paradise (feat. Alessia D'Andrea) - Molella & Jerma Edit

Ska packa min väska och städa lite här hos mamma och sen bli upphämtad av far min! Hare bra! /Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0