Big brother?

Tjena bloggen, tänk att jag kunde ha den hära sköna sovmorgonen om jag va bättre på engelska.. Men men. Sitter just nu i soffan och har precis ätit lite rester från igår. Åt thai mat och måste bara säga en sak. Kommer ha sjukt jävla svårt att äta kyckling igen. Fyfan höll på att spy, fick en sån äckligbit i munnen..

Som varenda svensk jävel säkert gjorde igår så såg jag självklart på big brother men jag tycker inte man kan dömma de redan? Snälla vi fick en presentation om varje deltagare. De är när de börjar leva typ om en vecka man kan avgöra om de går att se eller inte. Eller har jag fel? De kanske är helt sjuka egentligen. JAja det väntar och ser.

Ska upp och sätta på mig kläder och fixa mig lite. Idag blir det hårt plugg. Denna vecka är vidrig! 3 inlämningar och 2 prov! Kanske inte bloggar lika mycket därav. Men inget har hindrat mig innan. Det är skönt att få ett break ibland! Puss på er!

/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0