Alone

Är det någoting jag verkligen vill lägga pengarna är på dessa as snygga brallor. Älskar dem. Är helt kär i skinnbyxor. Men dessa som kenza har designat är helt jävla otroliga. Kan man köpa dom i butik nu?!?!

Går inte att kopiera bilderna så jag länkar till inlägget HÄR! 

Och lilla Jullebulle undrade vad programet hette där jag gör om bilderna i och de heter PhotoScape. Bara att ladda ner gratis! Sök på google så kommer de upp!

Annars då? En typisk kväll då inget händer och man vill blogga om allt som kommer upp i huvudet. Ska plocka undan alla påsar och skit som ligger i hela mitt fina "nystädade" sen i torsdags då städerskan var här. Sen ska jag nog sussa. Gör ett inlägg som är tidsinställt till imorgon bitti tror jag. Åker nämligen till kista med Lilli imorgon och kolla läget. Så bloggar nog inte ikväll mer puss på er!

Jasper Forks – Alone - Radio Edit

Hittar verkligen inte låten på youtube men en annan goding som jag bara älskar även fast dom inte sjunger någonting i den så är den så jävla skön. Pianot och allt! mums!


Kommentarer
Postat av: Julia

danke! <3 (gudskelov vad du får kommentarer från mig nu)

2011-02-12 @ 14:25:02
URL: http://juliasantamaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0