Andra advent

Ligger i sängen och läser bloggar och har det allmänt chill. Har sovit helt själv hemma hos pappa faktiskt. Trodde att jag skulle få sällskap men icke sa nicke. Så det har varit en natt med många sömnlösa timmar. Så då kanske jag få sova en hel natt i natt. Har fått tillbaka mina sömnproblem med att vakna mitt i natten och inte kan somna om. Har haft så hela förra veckan.. Så det är jätte jobbigt.

I fredags så hade jag praktik till 5 sen åkte ja goch pappa in till stan för att se stjärnklart. Första gången jag åkte tåg med pappa i hela mitt liv. Haha. Vi gick till scandic där pappas arbetskamrat bodde och hans son så vi gick tillsammans till konserthuset där föreställningen var. Vi blev bjudna på champange och snittar först när vi kom. Sen började föreställningen i ca 2 timmar sen fick man mat och sen var de föreställning igen i 2 timmar. Så det var ganska segt i slutet men fan va bra de var. Det var Carola, Tommy Körberg, Salem Al Fakir (?), Orup, Shirley Clamp, Poodels som uppträde och de gjorde de verkligen jättebra. Kom hem halv 1 och då hade jag inte tagit av mig mina skor sen halv åtta på morgonen så det var skönt. Företsen fick mina 5 första tider på Gina Tricot nu också. Nu äntligen är jag extra anställd!

Igår var jag och shoppade med kurdie de skulle bli julklappar för min del men fick med mig mer till mig själv. En vit pälsväst och ett armband. Visar er senare. Har inte min kamerasladd här. Annars köpte jag en sak till Nicke också..Skönt en halv julklapp klar ;)

Nu ska jag göra något vettigt utav dagen. Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0