29.12.11

Har shoppat ganska mycket de senaste dagarna. Mest med mig själv men även med Lissan. Har fått med mig massa bra saker som man annars tycker är onödigt att lägga pengarna på. Som underkläder, baskläder och annat nödvändigt. De ända jag egentligen har tänkt köpa på rean va ett skärp och jag hittade ett. Perfekt. Ser ut att matcha med väskan jag fick i julklapp, som förövrigt är underbar. Har aldrig fått så mycket komplimanger av en väska som jag fått de senaste 5 dagarna jag ägdt den. Den är så jääävla snygg. Äntligen är den min! En annan sak jag fått med mig hem som jag verkligen har letat efter och som jag har velat ha hela sommaren och hösten är ett par spettsiga skor det är så jävla snyggt! Mina är i mörkblå mocka. MUMS!

Ananrs jobbar jag stjärten av mig och livet rullar med sömnproblem och annat kul :)

Ps varför tar min iphone två bilder en ljusare och en mörkare?!?!? Ren spegel ser jag nu också ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

otroligt fin !

2012-01-01 @ 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0