28/12-11

Funderar på att ladda ner alla bra musik nu och sedan bege mig helt själv till något centrum för att shoppa. Jag är en människa som kan stå och ha 15 plagg med mig in i provrummet och jag hatar när någon står utanför och suckar och säger att jag ska skynda mig. För mig är inte de shopping. Känner att jag måste passa på att åka och kika lite i affärer när jag väl är ledig nu på dagarna. Börjar 16.00. Eller så frgåar jag pappa om han vill följa med och då får de bli en expressshopping. Får se har pressentkort på hela väsby c som går ut den 4 januari så ska kanske förbruka de..

Jobbade nästan 8 timmar igår och stod i kassan i 7½ timme av dém och gjorde så mycket fel slag kände verkligen att jag inte borde stått där mer..

- Hatar när folk kommer tillbaks EFTER de handlat och säger att något inte gick in på reapris. Varför inte säga de när man hör priset från början? Man ser att de rycker till. SÄG DE DÅ ISTÄLLET!!!! För det är väldigt mycket som egentligen inte ska vara på rean som är på rean..

-Igår hände de, de blev bråk i kön ;)

-Folk är grisar. Riktiga grisar! Har man ner en tröja är de inte svårt att ta upp den. Städade butiken i en timme igår. Vi var två st som stängde. Så tänk er själva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0