Missade dagar

Ni har missat massa härliga dagar i mitt liv. Har firat jul med världens bästa släkt. Jag älskar varenda kotte som är med och gör min julafton så underbar. Man ska verkligen vara lycklig som har så nära släkt och som man gillar. Jag älskar stämningen. Så det blev en riktigt sen kväll. Jag fick de lilla jag hade önskat mig och lite till. Fick bland annat både riskettan och tvåan och de är bokat så ska man kanske boka teorin och körningen i början av februari? Ps varför säger inte folk när de har teori eller uppkörning? Jag lovar att jag ska berätta för er när jag har fått mina tider. ´(nej inte skriva ett megafon inlägg på fb) Antingen är jag så dålig att jag inte klarar skiten eller så är jag så duktig att jag klarar de? Skit samma haha har aldrig förstått varför man inte berättar sånt? Annars då så fick jag annat smått och gott också som pengar, hudvårdsprodukter väska, parfym, smyckesträd mm.

Den 25 var det dags att fira Madde,det gjorde vi en lokal i rotebro först sen åkte vi 15 tjejer till daam. Det var jätte trevligt där men fan va KALLT!! Efter några timmar där så splittrades vi och jag och 3 tjejer åkte till olive house där de var massa folk, det var faktiskt jätte trevligt där och folk ska sluta ha förutfattade meningar om det stället. Kan absolut tänka mig att vara där flera kvällar. Och skönare resväg hem emd 200kr för en taxi än 600kr från stan. Blev iaf inte mycket sömn när man kom hem. Sov nog 3 timmar sammanlagt. Jag fick ragg på fabben så han följde med mig hem och han mådde ganska dåligt hela natten så fick höra ganska många pizzor skapas. Med tre timmars sömn var de bara upp för att jobba ett 6 ½ timmars pass på gina. Fy satan va mycket folk de va i stundvis. Att komma in nyvaken och stå i kassan när de är 10 meters kö i tre kassor är sådär. Men jag klarade de och saker och ting gick bra. Är de bara jag som tycker att gina har en bra rea? Liksom underkläder för 30-50kr på rean. Har lagt undan lite baskläder som jag ska köpa idag tänkte jag. Ps den bästa tiden för dig som ska shoppa på rean är varken på morgonen eller mitt pådag ÅK PÅ KVÄLLEN 2 timmar innan stängning! Perfekt med folk då ;)

Nu ska jag äta frukost och sedan fixa mig för att åka och jobba ett 7 timmars pass. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0