Like a star

Nu har jag jullov. Det känns hur bra som helst! Alla inlämningar som ska in är inne. Har avslutat en kurs och fick bra betyg där. Någonitng som ororar mig är mina sömnproblem som bara blir värre och värre. Fick sova en hel natt i tisdags blev så jävla glad då. I natt låg jag vaken minst två timmar.. Jag orkar inte länge till.. fyyy.

Men för att få Sofie Jansson på bättre tankar så kan jag lägga upp några av mina favoriter just nu. Det är så sjukt hur mycket bra ny musik det finns ute nu. Perfekt inför nyår om dom inte hinner bli lite för utspelade av Sofie Jansson ;)

Basto – Again And Again - Radio Edit



Goodwill & Hook N Sling – Take You Higher - Radio Edit


Lil Wayne – Mirror




Bjornberg – Absolut - Radio Edit


Lägger in fler låtar imorgon, ska göra annat nu. Gina ringde precis, ska jobba imorgon fyra timmar. Ska bli jättttte kul. Vet inte om jag får säga varför men de får ni veta en annan gång hihi. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0