Gina Tricot

Praktikdagarna rullar på som satan det är så mycket att göra och jag älskar att hjälpa kunder (speciellt lite äldre). Någonting jag lagt märke till de här två dagarna är hur duktiga folk är på att skriva önskelista. Mammar kommer med bilder eller namn på plagg. Det är så kul att barn, ungdomar och vuxna verkligen engagerar sig! Tänk om man var lika duktig själv, eller hur mamma ;) JAg har kommit in i detta satiet då jag inser att jag har de mesta och att jag faktiskt inte önskar mig något. Är jag redan så gammal så jag kan säga så? Även fast äldre damer jämför min storlek i kroppen med en 11åring.. Ja det är faktiskt sant de håller fram en tröja framför mig och säger att deras 11åriga barnbarn ska ha tröjan och att hon ungefär är lika stor som mig. Haha borde man va glad eller borde man gråta? Haha nej men det är så jäkla kul med allt på praktiken just nu. Allt möjligt händer.

Årets julklapp från Gina är utan tvekan bambambam ni har väl inte sätt någon reklam någonstan? ;)


Imorgon är min första riktiga jobbdag på gina. Åh vad jag älskar mitt jobb. Nu kan jag säga jobb fyfan va underbart! Kunde inte fått ett bättre jobb. I´m in love!

Ni får ha en underbar kväll! För de ska jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0