Tredje advent

Vilken skön helg som varit, idolfinalen med mamma i soffan. Igår åkte jag till sollentuna och stinsen med mamma och shoppa julklappar. Skönt att alla blev klara. Har nog aldrig hänt såhär tidigit.

Igår kväll så åkte jag hem till Issa där tjejerna skulle ha julmiddag. Det var jätte kul av träffas, man träffas ju inte lika ofta nu förtiden. Så det var jätte trevligt. Åt god mat, snackade minnen osv. Precis som en tjejmiddag ska va.  Fyra av tjejerna åkte in till stan medans jag och Sabbe åkte hem till henne, kurdie kom lika snabbt som vi kom innanför dörren. Hon hade varit på julmiddag på annat håll. Vi satt och snacka om allt mellam himmel och jord ända fram mot 1 tiden. Då fick jag skjuts hem och somnade pladask.

Nu sitter jag och väntar på att träningen ska börja haha har inte tränat sen cupen för typ 3 veckor sen hah. Älskar att jag tränar i perioder. Men det är skönt att när träningarna väl är så gör man sitt bästa och efter en träning behöver man inte träna på en månad ;);) skoja. Nu ska jag börja träna lite oftare så att jag får va med på fler cuper i vinter. Sen vill man ju träffa alla underbara människor i laget :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0