Usch för idag

Har varit hemma idag från skolan. Vaknade med huvudverk och ont i halsen men jag klev upp och gjorde frukost och klädde på mig och började sminka mig lite smått när jag får ryck i magen och va tvungen att krypa ihop som en boll på golvet för att jag hade sån magvärk. Jag visste inte vad jag skulle ta vägen så jag sjukanmälde mig och somnade om och när jag vaknade hade jag samma smärta så ville egentligen bara sova hela dagen men så blev det inte har kollat typ 18 avsnitt sex and the city. Sjukt hur mycket jag har känt mig som carry!

Ska ta en dusch sen lägga mig och kolla på sanning och konsekvens och sedan försöka sova för att praktisera imorgon.

Ps. Är de bara jag som ser halva min text när jag skriver? Eller har fler som har blogg.se såhär cp?

Ha en fin kväll PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0