Någon som söker paljettskor?

Har jobbat idag på morgonen i sollentuna. Det gick bra men är inte van vid vissa saker där bara men de löser sig :) Efter jag hade jobbat åkte jag till väsby där kurden plockade upp mig. Vi åkte till täby och kollade i butiker. Efter ett dåligt utbud där åkte vi till stinsen. Hur underbart är inte stinsen? Fullt på parkeringen men vart fan är människorna i centrumet?? Man märker inte av dem. Ska jobba med Lilli den 26 fett kul :D Hon och Issa ska också jobba på gina en dag men Issa i sollentuna.

Nu ska jag vänta på att få sällskap och imorgon får jag sova ut!!! Hur underbart.

Ps. är de någon som letar efter paljettklackar till nyår? Har ett par här hemma som är köpta på Zara som dock är förstora för mig (strl 38)och dom är använda en gång och de var för två nyår sen? Säg till om jag ska lägga upp bild och om någon är intresserad av att köpa dem ;)PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket?

2011-12-22 @ 11:13:51
Postat av: SOFIE

Vill du inte se bild innan du frågar om priset? :P hade tänkt mig runt 200kr med tanke på att dom inte var jätte billiga och använda en gång :)

2011-12-22 @ 12:31:51
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/
Postat av: Fisen

upp med bild :)

2011-12-22 @ 20:54:48
URL: http://beautifulmess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0