31.12.11

Denna vecka har varit sjuk. Har jobbat varje dag. Och i princip inte gjort ett skit resten av tiden. När jag kommit hem har jag bara bastat (typ varje dag) och tagit de lugnt. Har varit så skönt har dock vänt på dygnet rätt så rejält och det är bra inför imorgon när det är nyår. Men efter nyår blir det att vända tillbaka dygnet. Och hitta på lite roliga saker om dagarna som gör att jag inte bara sitter hemma. (jag klagar verkligen INTE) Men måste komma ut lite känner jag.

Idag bar jag typ motionerat de mesta jag gjort på en månad. Jag har gått till mormor och morfar. Hjälpte dom med deras data och lite sånt sen fikade jag innan jag fick skjuts till jobbet. Idag har det varit lugnt. JAg har kunnat fixat med rea smyckena det har aldrig kunnat hända annars denna vecka. Har varit så mycket och göra.

En sak jag kommit fram till i veckan är:

- Varför frågar utlänska människor ALLTID om det är öppetköp? ALLTID verkligen ALLITD!? Köper du en sak så gör du väl de för att du vill ha den? Okej om man ångrar sig och vill lämna tillbaks den men när man köper en billig tröja för en femtilapp på REA? Kom igen vafan. Det är så bra att vi har tagit bort de att man inte kan lämna tillbaka reaplagg man kan byta men inte lämna tillbaka.

Imorgon är det nyår. Ska ner till cetnrum och göra lite ärenden sen blir de trerätters hos Frida. Och vidare på en lokalfest. Jag klagar inte har 50m hem sen ;)

Föresten tack för era kommentarer trodde ni skulle vara tysta som möss och jag uppskattar verkligen eran hjälp och trean får de bli PUSS
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0