13 december

Idag har jag fått sovmorgon, tisdagar i mitt hjärta. Annars går jag upp halv 8 varje morgon. Det blir ganska segt i längden och ändå går jag i skola i väsby kan ju bara tänka mig hur mycket jag skulle klagat om jag gick en skola inne i stan. Sköna sovmornar ;) Hade faktiskt engelska nationella muntliga idag. Det gick mycket bättre än förra gången jag gjorde de så det känns lite skönt iaf. Sen blev man bjuden på lunch och där har dagen spenderats.

Imorgon är det vår första marknad i skolan för UF. Det ska bli jätte kul faktiskt. Kom dit, vår produkt har special pris också just imorgon så varför inte passa på? ;)

Ps. hur sjukt är det inte att det är jullov om mindre än en vecka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0