Måndag

Idag var det den första riktiga skoldagen för mig i vng. Flöt på, vissa va tyngre än andra saker. Säger bara en sak och fyfan vilka sköna måndagar! Ska iof ha en till lektion men ändå! Fick veta mina individuellaval idag också och de skrattar jag verkligen åt just nu! Fick spanska steg ett, bara för att jag hade valt bild och form (som inte finns) så tyckte dom att jag skulle läsa spanska istället hahah herregud! Sen ska jag läsa både specialidrott A & B inte för att jag läste de förra året men ändå haha ;) Ringde även till praktiken idag och jag va varmt välkommen klockan 9.00 så de tackar vi och bugar för. Ska gå igenom massa säkerhet innan butiken öppnar därför ska jag vara där innan butiken öppnar.

Annars så tränade man för första gången sen i början av Juni.. Trodde ärligt talat att jag skulle dö, men det gick bättre än väntat. (Det var inte så jobbig träning men man gick in med en iställning att man skulle rent ut sagt dö innan uppvärmningen var klar) Men de var kul att träffa tjejerna, man blir verkligen alltid glad av att vara på fotbollen. Hahah okej, inte när de går dåligt. Det vet alla, med min damp. Tycker synd om tjejerna och tränarna i laget när de går uselt för mig alltså får bara höra massa köns ord...

Imorgon väntar träningsvärken och en ledig dag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0