I'm into you

Sitter just nu helt själv i soffan och funderar hur jag ska planera min kväll. Detta ska göras gå till mormor med en klänning som ska sys upp, ladda ner låtar till mamma (kan göras imorgon iof) göra en kladdkaka till mammas kräftskiva, följa med sterra till stan och tillbaks. Äta och duscha så hur planerar man detta på bästa sätt?! Haha de löser sig de gör de alltid.

Annars imorgon så ska jag boka ansiktsbehandling, körkortslektioner, ringa min praktik och även byta en läkartid. Är för vuxen känner jag.

Dagen har bestått av mys, kladdkaka, kycklingsallad och städning. Haft en bra dag och det var skönt att få sova ut lite gran :D Imorgon är vi lediga igeeen så nice :D

Nej nu är jag hungrig, världens mest tråkigaste inlägg haha pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0