Slår alla igenom som fjorrebloggare?!

När jag har läst alla bloggar jag följer för dagen så brukar jag nästan alltid läsa my showrooms top 30 bloggar. Och va fan är de för männsikor som finns på den listan?!!? Slår alla bloggare igenom som RÅ FJORRAR ELLER?!
Man måste tydligen gilla rosa, stora läppar, naket osv. Haha fyfan vad man sitter och garvar åt brudarna. Visst de kanske är skit smarta men de visar de fan inte i bloggen och man vill verkligen inte verka blåst.

Okej bara för de så kan jag säga att listan verkligen har ändrats på en vecka. Det är typ tre fjorrar nu haha. Men ändå. Vad är grejen. Paow och dessie hur slog inte dom igenom. De var extremt blonda och korkade. Visst det är underhållande. Man får sig ett gott skratt ibland. Vi har några underhållande bloggare i väsby som också utmärker sig väldigt stadigt när det gäller den korkade biten och antar att de också har en hel del besökare som mest skrattar åt dem än tar personen seriöst.

Förstår inte, jag skulle aldrig vilja ha vissa bloggare som aniktet utåt i en reklamkampanj eller annonsera på vissa bloggare. Företaget kan ju verkligen inte ta seriöst.

Men vill man själv skämma ut sig genom att spela så korkad. Visst de handlar om stora pengar men ändå?

Nu ska Sofie Jansson göra sin goda köttfärsås (som enligt min bror är den godaste) Weiiii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0