Lör, sön och idag är det måndag!

Lördagen var sjukt lyckad från start till slut. Åt kräftor hemma hos mig och hade de trevligt. Efter de fick vi skjuts till sollentuna där det var partyglada människor. Där dansade vi och hade de kul tills klockan blev typ 3 då var de väldigt svårt att få tag i taxi. Men tillslut fick vi tag på en som körde oss till väsby. Väl hemma i fresta så var de bums i säng men fick ett sms där de stod "kan du hämta mig med segwayn" och snäll som jag är så åker jag halv 5 på morgonen genom fresta och mot odenslunda och hämtade M, ja jag är underbar! Sen åkte vi hem och sov, det var längesen sängen var såååå skön!

snodde bilden från frida där fler bilder finns

Söndagen bestod enbart av tv tittande och städning.


Idag är det måndag det innebär att skolan börjar. Ny skola, ny mentor och nytt schema. Skolan kommer bli kanon, man får ha överseende att allt är nytt osv så man kan väl inte ha så höga förväntingar de första veckorna. Därimot schemat hurre ni...... SJUKT BRA. LEDIG PÅ TISDAGAR :D går typ från halv tio till halv tre måndag och onsdagar sen praktik på torsdagar och fredagar:D

HA en fin måndag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0