En dag på skansen

Idag har jag tillbringat dagen på skansen med mina kusiner och Steffi. Det var jätte trevligt men både jag och steffi var ganska slut när dagen var över haha. Vi åt glass, kollade på djuren och tog massa lotter. Tjejerna vann några gosedjur mm. Efter skansen åkte vi in till stan och åt donken vid kungsträdgården och det är ju ung 08 och vi var mitt bland alla fjorrar. Vi satt länge på donken och pratade och tog roliga kort men så säger steffi, JAg känner mig fan som en kärring här. Haha och det var precis det vi gjorde. Vi var som kärringar som satt även fast fjorrarna var 3-5 år yngre men gamal fick jag känna mig idag! Fick med mig lite saker hem också! Älskar att shoppa! Jag visar er senare!

Sitter just nu och väntar på en pizzaleverans från pizzadirect..

Ni får ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0