Shopping

Detta köpte jag idag..


Fast lite andra färger mer svart/brun/röd/orange. Kommer användas mycket i höst över en skinjacka eller en lite tunnare jacka. Är dock lite osäker på färgen..denna ovan kanske är snyggare. Svart har steffi redan paxad annars skulle den varit min nu ;)



Har kollat på detta armband/klocka för två år sen haha. Men då var min hand för smal så armbandet höll sig inte kvar men nu så är det mitt.

Sen köpte jag ett par marinblåa byxor. Har ett par lika dana i svarta och de är så sköna så de blev prefekt!

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen på 11an ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Har köpt en liknande svart fast med spännen :)

2011-08-20 @ 13:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0