Napa <3

Tänkte dra lite roliga saker som hände i napa, tänker typ tillbaks varje dag!

- Första dagen hade vi på oss våra tryckta linnen och det var en som ville betala 1000kr för att få något av våra svetta linnen.

- Första dagen när vi hade linnena kom det fram en kille och sa "småtuttsligan". (Hörde de inte med egna öron så vet inte riktigt hur det gick till) Så småtuttsligan var också ett ord som förekom mycket.

- Ett av orden som förekom i nästan varje mening var "pungkula". Vi satt och drack lite innan på balkongen varje kväll och andra kvällen kom det över några utlänska killar men kom från Sverige och när något hände som ena killen inte gillade så sa han "PUNGKULA" och vi garva så vi höll på att dö. Så det ordet blev de kanske liiiite för mycket av ;)

- Låtar som jag har fetaste minnerna av från resan är Smoke weed everyday, bounce, welcome to st tropez, levels och sann romans. Men det är låtar som jag verkligen tänker på resan. Både på hotellrummet och ute när vi dansade.

- När alla vi tjejer ligger på våra madrasser och pratar i havet, närmar de sig ett gäng killar dom "glider" närmare och tar Julia på rumpan Julia vänder sig om ger killen en örfil hahahahahaha, killen blir arg och håller senhårt Julia i armen hahahahaa.

- Jag och Lilli kommer hem vid 4 tiden en natt (någon annan var också med minns bara inte) Vi ska hämta ut våran nyckel och killen i receptionen säger att våran inte finns. Att någon har hämtat ut den eller att VI har slarvat bort den. Och nämner att vi ska betala 1000kr för nyckeln. Får komma in iaf på vårat hotelrum och dagen efter gick vi ner och undrar om de hittat nyckeln och efter mycket om och men finns den där....

-Tror helt ärligt att de längsta jag satt ner på grabbarna grus var i 5min. Ingen kan förstå hur mycket vi dansade. Nästan alla hade träningsverk i benen och armarna dagen efter. 

- Det är grymt kul att se ett helt tjejgäng stå och dansa, inge jävla åmande mot någon kille utan bara kör och ha kul. Helt ärligt kan jag tänka mig hur sköna vi måste sett ut. Vi var helt jävla vilda. Vi måste gett så mycket energi åt folk. Direkt när vi kom på dansgolvet så var vi väldigt populära bland killarna men vi ville verkligen inte h någon som juckade vilt bakom oss så vi räddade alltid varandra. Och så skarattade vi.

- Fyra av våra vänner var inte på sina hotelrum vid 8 sista dagen och bussen gick 09.20. Ni kanske förstår att vi andra hade liiiiiite små panik!

Finns säkert någonting jag glömt men det finns så mycket att berätta så det är sjukt! Verkligen ett minne för livet, tack tjejer för en underbar resa!


Kommentarer
Postat av: Steffi

Åååh.. :( jag vill tillbaks nu!!! Vafan gör jag här i äckel Väsby, i äckel Sverige?

2011-08-17 @ 20:31:53
Postat av: SOFIE

Bra fråga ska vi åka?! Tar en tripp till malmö först sen åker vi direkt där ifrån? ;)

2011-08-17 @ 21:28:45
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/
Postat av: Julia

hahaha skrattade mig igenom detta här inlägget NAAAPA BIIIIITCH ps. shysst att klippa bort mig från bilden :'( äckel väsby.

2011-08-20 @ 01:09:29
URL: http://juliasantamaki.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Jullebulle, tog bilden från fb och den var för stor klippte inte bort dig medvetet :(:(<3

2011-08-20 @ 18:19:54
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0