Det borde finnas ett fik på rätt sida om motorvägen

Idag har halsen varit helt ok, men det är nu mot kvällen som det börjar komma tillbaka och bli värre.. Fattar inte alls vad det kan bero på.. Men har verkligen legat i sängen hela dagen idag. Sov i 12 timmar... och sen har jag sovit nu på dagen, hur mycket sömn behöver min kropp? Har kollat på due date idag också den var bra :)

Har tänkt på en sak eller det har mitt tjejgäng gjort ett bra tag. Men tex som idag jag är små sjuk men pallar inte sitta hemma även fast jag borde och ska!! Men tänk va trevligt det skulle vara med ett fik på rätt sida om motorvägen här i väsby. Som har öppet fram till 00. Fan vad dom skulle tjäna pengar. Tänk er själva nu på sommarlovet man är inte ute och festar varje dag (tur är väl de) man vill ta de lugnt men ändå träffa tjejerna, snacka blaj och kolla på männsikor. Nu får man dra sig till donken och sitta där och häcka. Visst det är trevligt men hur mysigt skulle det inte vara att sita ute med något varmt i koppen och en varm filt runt om sig? Har en bild från Eva & Adam där de alltid träffas. Åhhhh!

Kanske en tanke för mig, vad ska jag göra efter studenten? Visst jag är nästan garanterad ett jobb på gina men man ska aldrig ta något förgivet... Men att starta ett litet fik. Ska fan ta och tänka på de.

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag är på om du behöver en kompanjon! :D

2011-08-13 @ 21:00:09
URL: http://beautifulmess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0