Hej

Är sjuk, har varit hemma från jobbet i två dagar nu. Trodde att jag skulle komma hem med hosta och att vara hes men nejnej. Här kör vi ont i halsen, öronen och hostar och snorar som en gris..Orkar inte göra någoting annat än att bara ligga och inte göra någonting. Idag har jag sett på alpha´dog och den va inte bra! Så den rekomenderar jag inte.. Har inte så mycket att säga egentligen beställde kläder från nelly igår också, skönt med lite nytt i garderoben känner jag!

Nu ska jag kolla på en annan film. Ligger helt däckad här i sängen och kommer göra heeela kvällen. Funderar på att jobba imorgon även fast jag inte mår bra men man blir besatt av pengar när man fått sin första riktiga lön... Om jag mår lite bättre och jobbar blir det nog av att köpa en iphone efter jobbet. Min mobil sjunger på sista versen nu, stängs av av sig själv.. kan vara för att den gled ur fickan 4 gånger i tisdags på jobbet..

Ha en bra dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0