Lördag!

Igår letade jag och Steffi som galningar efter biljetter till avicii. Vilken kamp och fan vad vi jagade! Men det slutade med att vi inte hittade några. Vid halv elva tiden igår slutade vi letandet och begav oss hem till Sabbe, va så jävla taggad på att göra något eftersom att jag va så taggad på avicii men det blir snack osv det var mysigt det med kom hem runt halv fyra tiden tror jag och dekade ganska snabbt i sängen när jag kom hem.

Idag har jag jobbat, gick bra och det va roligt att jobba. Älskar att jobba på lördagar på något sätt :D

Nu sitter jag hos mamma har hjälpt henne att städa inför hennes kräftskiva, ska snart ta segwayn hem och fixa mat osv funderar på att ta en powernap! IKVÄLL BLIR DE UTGÅNG! FYFAN VA KUL! :D

PUSSSSSSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0